Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW 5 Touring (E61), 525 i (2996ccm/160kW/218HP)
Cena s DPH: 569 Kč
Doplňující výrobek/info 2: s termostatem
otevírací teplota [°C]: 82
typ karoserie: plastove pouzdro
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
Osobní odběr | úterý 30.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 1 007 Kč
otevírací teplota [°C]: 97
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
Osobní odběr | úterý 30.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 1 211 Kč
otevírací teplota [°C]: 97
typ karoserie: s krytem, plastove pouzdro
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 1 897 Kč
typ karoserie: s krytem
druh provozu: elektricky rizeny
otevírací teplota [°C]: 97
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 200709
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 201003
Zboží není dostupné