Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro BMW X2 (F39), sDrive 20 d (1995ccm/140kW/190HP)
Cena s DPH: 699 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 87
TECDOC-číslo motoru: 29580
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: bez krytu
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 19.6.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 19.6.2024 |
Osobní odběr | úterý 18.6.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 739 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | středa 19.6.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | středa 19.6.2024 |
Osobní odběr | úterý 18.6.2024 po 10:00 hod |