Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT BRAVO I (182), 1.9 JTD (1910ccm/74kW/100HP)
Cena s DPH: 1 024 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
typ karoserie: s krytem
Pro OE číslo: 46790294
Zobraz všechny vlastnosti Doplňující výrobek/info 2: se senzorem, s tesnicim krouzkem
TECDOC-číslo motoru: 16399
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 1 271 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 75
Zobraz všechny vlastnosti kód motoru: 182A7000
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 1 442 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti TECDOC-číslo motoru: 16399
Zboží není dostupné