Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT COUPE (FA/175), 1.8 16V (1747ccm/96kW/131HP)
Cena s DPH: 778 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199805
Číslo motoru od: 1070426
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 1 151 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Hmotnost ( v kg ): 0,572
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199806
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 1 177 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 83
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199805
Číslo motoru do: 1070426
Zboží není dostupné