Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT DUCATO karoserie (230L), 1.9 TD (1929ccm/60kW/82HP)
Cena s DPH: 1 671 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 80
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199411, 199406
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199808, 199804
oddělení bloku: ✓
pro konstrukční vzor modelové řady: Ducato 10, Ducato 14
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 1 864 Kč
otevírací teplota [°C]: 80
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Hmotnost ( v kg ): 0,88
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200112
Zboží není dostupné