Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT DUCATO karoserie (250, 290), 130 Multijet 2,3 D 4x4 (2287ccm/96kW/131HP)
Cena s DPH: 661 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Materiál těsnění: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Hmotnost ( v kg ): 0,354
Zobraz všechny vlastnosti typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Číslo motoru do: 2852636
Zboží není dostupné