Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT PUNTO (188), 1.9 JTD (1910ccm/63kW/86HP)
Cena s DPH: 1 679 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Počet koncovek: 2
Materiál: hliník, umělá hmota
Zobraz všechny vlastnosti Bod spínání (°C): 88
Hmotnost ( v kg ): 0,59
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Dbejte servisnich informaci: ✓
Zboží není dostupné