Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FIAT TIPO (160), 1.6 i.e. (160.AF) (1581ccm/57kW/78HP)
Cena s DPH: 380 Kč
Původní cena: 462 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 87
Zobraz všechny vlastnosti Číslo motoru do: 8742134
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 512 Kč
otevírací teplota [°C]: 87
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Číslo motoru do: 8742134
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 586 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 87
Zobraz všechny vlastnosti Číslo motoru od: 8742135
Zboží není dostupné