Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro FORD ESCORT '86 Express (AVF), 1.3 (1297ccm/44kW/60HP)
Cena s DPH: 209 Kč
Původní cena: 321 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Hmotnost ( v kg ): 0,08
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Dbejte servisnich informaci: ✓
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 237 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198603
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198808
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 248 Kč
otevírací teplota [°C]: 87
roura, potrubí - ? (v mm): 48
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti kód motoru: JLA
Zboží není dostupné