Naftové vozidla jsou náchylnější k problémům se startováním než automobily s benzinovým motorem. Hlavní dva důvody mohou být, že správně nefunguje elektroinstalace, nebo je zanesený palivový filtr. Pokud je tedy palivový filtr zanesený nečistotami, tak dostává motor málo paliva a klesá i jeho výkon. Můžete si zkusit test, tak že při jízdě do kopce budete přidávat stále plyn. Pokud se vám zdá, že při ubrání plynu auto jede o něco lépe než na plný plyn, tak může být na vině palivový filtr. Interval výměny palivového filtru závisí také na kvalitě načerpané nafty nebo benzínu. Doporučujeme vyměnit filtr především před zimou, neboť nafta má snahu parafinovat, tedy tuhnout a může vás tak ráno překvapit, že vozidlo nenastartujete. Doporučujeme používat palivová aditiva.
Palivový filtr pro HYUNDAI COUPE (RD), 1.6 i 16V (1599ccm/84kW/114HP)
Cena s DPH: 67 Kč
Typ filtru: nasroubovany filtr
Výška [mm]: 109
Vnější průměr [mm]: 70
Zobraz všechny vlastnosti Rozmer zavitu - vstup: M 14 X 1.5
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
Osobní odběr | úterý 30.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 110 Kč
Typ filtru: Filtr zabudovaný do potrubí
Výška [mm]: 111
Vnější průměr [mm]: 70
Zobraz všechny vlastnosti Vpust [mm]: 11
Rozmer zavitu - vystup: M 14 X 1.5
Zboží není dostupné