Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro HYUNDAI i30 (FD), 2.0 (1975ccm/105kW/143HP)
Cena s DPH: 249 Kč
otevírací teplota [°C]: 85
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 29.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 275 Kč
Původní cena: 306 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Hmotnost ( v kg ): 0,07
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Dbejte servisnich informaci: ✓
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 29.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 409 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
roura, potrubí - ? (v mm): 53,5
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 200712
Země původu výrobce vozidla: Česká republika
Zeme puvodu vyrobce vozidla 2: Korejská republika (Jiżní Korea)
Zboží není dostupné