Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro HYUNDAI LANTRA I (J-1), 1.6 i.e. 16V (1596ccm/84kW/114HP)
Cena s DPH: 174 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Uzavírací teplota [°C]: 100
typ karoserie: bez krytu
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
Osobní odběr | úterý 30.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 324 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199012
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199505
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 332 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Uzavírací teplota [°C]: 82
roura, potrubí - ? (v mm): 51,9
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 199012
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199501
Zboží není dostupné