Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro IVECO DAILY I valník/podvozek, 35-10 (10310311, 10311111, 10311112, 10311117, 10311211...) (2445ccm/68kW/92HP)
Cena s DPH: 269 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 354 Kč
otevírací teplota [°C]: 79
roura, potrubí - ? (v mm): 54
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti kód motoru: 8140.21
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 391 Kč
otevírací teplota [°C]: 74
roura, potrubí - ? (v mm): 54
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Číslo motoru do: 976561
kód motoru: 8140.21
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 413 Kč
otevírací teplota [°C]: 79
Hmotnost ( v kg ): 0,06
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zobraz všechny vlastnosti Dbejte servisnich informaci: ✓
Zboží není dostupné