Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro IVECO DAILY IV karoserie/kombi, 35C15 V, 35C15 V/P (2998ccm/107kW/146HP)
Cena s DPH: 680 Kč
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 79
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 200606
Zobraz všechny vlastnosti oddělení bloku: ✓
pro konstrukční vzor modelové řady: Daily 35C15H
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
Osobní odběr | úterý 30.4.2024 po 10:00 hod |