Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro LADA NIVA (2121), 1700 i (1690ccm/59kW/80HP)
Cena s DPH: 172 Kč
typ karoserie: s krytem
otevírací teplota [°C]: 80
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200208, 201109
Zobraz všechny vlastnosti Pro OE číslo: 21011306010, 210731306010
oddělení bloku: ✓
pro konstrukční vzor modelové řady: Niva, Taiga
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 346 Kč
Původní cena: 961 Kč
typ karoserie: s krytem
otevírací teplota [°C]: 80
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200208
Zobraz všechny vlastnosti Pro OE číslo: 21211306010
pro konstrukční vzor modelové řady: Niva
Zboží není dostupné