Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MAZDA 626 III (GD), 2.2 12V (2184ccm/85kW/115HP)
Cena s DPH: 247 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198803
Číslo podvozku (VIN) do: GD1...187023
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 260 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 562 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok od (rok/měsíc): 198803
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199107
Číslo podvozku (VIN) od: GD1...187024
Zboží není dostupné