Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MERCEDES-BENZ GLA-CLASS (X156), GLA 250 4-matic (156.946) (1991ccm/155kW/211HP)
Cena s DPH: 1 124 Kč
typ karoserie: s krytem
otevírací teplota [°C]: 97
Materiál pláżtě: umělá hmota
Zobraz všechny vlastnosti Pro OE číslo: A2702000615
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 1 891 Kč
otevírací teplota [°C]: 97
typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: se senzorem, s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 2 048 Kč
otevírací teplota [°C]: 97
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
neni pro SA Kod: 920
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 2 325 Kč
typ karoserie: s krytem
otevírací teplota [°C]: 97
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 201912
Zobraz všechny vlastnosti Pro OE číslo: A2702000615
Zboží není dostupné