Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MERCEDES-BENZ V-CLASS (638/2), V 220 CDI (638.294) (2148ccm/90kW/122HP)
Cena s DPH: 472 Kč
otevírací teplota [°C]: 87
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
Osobní odběr | úterý 30.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 786 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 87
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200307
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 865 Kč
otevírací teplota [°C]: 87
Délka (v mm): 135
Tloušťka/síla( v mm): 76
Zobraz všechny vlastnosti Hmotnost ( v kg ): 0,355
Doplňující výrobek/info 2: se senzorem
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Dbejte servisnich informaci: ✓
Šířka v mm: 85
Zboží není dostupné