Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MERCEDES-BENZ VARIO valník/podvozek, 815 D, 816 D (670.321, 670.322, 670.323, 670.324) (4249ccm/115kW/156HP)
Cena s DPH: 165 Kč
otevírací teplota [°C]: 83
typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 187 Kč
otevírací teplota [°C]: 71
typ karoserie: bez krytu
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 383 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné