Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MITSUBISHI GALANT IV (E3_A), 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) (1997ccm/106kW/144HP)
Cena s DPH: 174 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
Uzavírací teplota [°C]: 100
typ karoserie: bez krytu
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
Osobní odběr | úterý 30.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 240 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 2.5.2024 |
Osobní odběr | úterý 30.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 247 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 88
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 365 Kč
otevírací teplota [°C]: 88
roura, potrubí - ? (v mm): 51,9
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti kód motoru: 4G63-5F
klimatická pásma: pro horká klimatická pásma
Zboží není dostupné