Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro MITSUBISHI L 300 karoserie (L03_P), 2.3 D (L038P, L068P) (2346ccm/50kW/68HP)
Cena s DPH: 200 Kč
otevírací teplota [°C]: 82
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | čtvrtek 9.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | čtvrtek 9.5.2024 |
Osobní odběr | zítra 7.5.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 329 Kč
otevírací teplota [°C]: 81
roura, potrubí - ? (v mm): 54
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198605
kód motoru: 4D55
Zboží není dostupné