Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro OPEL ASTRA F (56_, 57_), 1.8 i (1796ccm/66kW/90HP)
Cena s DPH: 158 Kč
otevírací teplota [°C]: 92
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
typ karoserie: s krytem, kovovy ram/pouzdro
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 29.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 352 Kč
Původní cena: 371 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 92
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 199408
Zboží není dostupné