Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro PEUGEOT 106 II (1), 1.5 D (1527ccm/42kW/57HP)
Cena s DPH: 100 Kč
otevírací teplota [°C]: 89
typ karoserie: bez krytu
Omezení výrobce: VERNET
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 29.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 132 Kč
otevírací teplota [°C]: 89
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | úterý 30.4.2024 |
Osobní odběr | pondělí 29.4.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 252 Kč
otevírací teplota [°C]: 89
roura, potrubí - ? (v mm): 45,5
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 200307
kód motoru: TUD5,TUD5B
Zboží není dostupné