Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro PEUGEOT 504 Break (D_, F_), 1.8 (F01, E01) (1796ccm/54kW/73HP)
Cena s DPH: 207 Kč
otevírací teplota [°C]: 75
roura, potrubí - ? (v mm): 55,8
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: bez tesneni
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198507
Doplňující výrobek/info 2: Termostat zabudovany v hadici chladici kapaliny
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 250 Kč
otevírací teplota [°C]: 75
roura, potrubí - ? (v mm): 57
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti Konstrukční rok do (rok/měsíc): 198507
Doplňující výrobek/info 2: Termostat zabudovany ve vodni pumpe
Zboží není dostupné