Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro RENAULT 18 (134_), 1.4 (1340) (1397ccm/47kW/64HP)
Cena s DPH: 100 Kč
otevírací teplota [°C]: 89
typ karoserie: bez krytu
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 3.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 3.5.2024 |
Osobní odběr | čtvrtek 2.5.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 190 Kč
Původní cena: 249 Kč
typ karoserie: bez krytu
otevírací teplota [°C]: 89
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 203 Kč
otevírací teplota [°C]: 86
roura, potrubí - ? (v mm): 43,5
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: bez tesneni
Zobraz všechny vlastnosti kód motoru: 847.7.17,847.7.20; 847.7.21,847.7.22
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 209 Kč
Původní cena: 248 Kč
typ karoserie: bez krytu
otevírací teplota [°C]: 83
Zboží není dostupné