Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro RENAULT MASTER III autobus (JV), 2.3 dCi 150 (2298ccm/110kW/150HP)
Cena s DPH: 607 Kč
otevírací teplota [°C]: 81
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 3.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 3.5.2024 |
Osobní odběr | čtvrtek 2.5.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 1 088 Kč
Hmotnost ( v kg ): 0,190
typ karoserie: s krytem
Doplňující výrobek/info 2: se senzorem
Zobraz všechny vlastnosti Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
TECDOC-číslo motoru: 29756
Zboží není dostupné