Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VOLVO 260 (P262, P264), 2.7 (2664ccm/103kW/140HP)
Cena s DPH: 342 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 91
Zobraz všechny vlastnosti oddělení bloku: ✓
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 197708
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 197808
pro konstrukční vzor modelové řady: 264, 262
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 552 Kč
typ karoserie: bez krytu
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 82
Zobraz všechny vlastnosti oddělení bloku: ✓
Konstrukční rok od (rok/měsíc): 197708
Konstrukční rok do (rok/měsíc): 197808
pro konstrukční vzor modelové řady: 264, 262
Zboží není dostupné