Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW GOLF VII (5G1, BE1), 2.0 GTI Clubsport S (1984ccm/228kW/310HP)
Cena s DPH: 782 Kč
otevírací teplota [°C]: 113
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 5 416 Kč
Doplňující výrobek/info 2: s termostatem
otevírací teplota [°C]: 113
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zobraz všechny vlastnosti Způsob montáže: předmontovaný
typ karoserie: plastove pouzdro
Materiál pláżtě: GFK (plast zesílený skleněnými vlákny)
doporucene rozsireni opravy viz seznam prislusenstvi: ✓
Nový díl: ✓
Dbat na objem naplne systemu: ✓
Zpětné vrácení starého dílu není vyžadováno: ✓
Zboží není dostupné