Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW SCIROCCO (53B), 1.3 (1272ccm/40kW/55HP)
Cena s DPH: 115 Kč
otevírací teplota [°C]: 92
Hmotnost ( v kg ): 0,051
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 153 Kč
otevírací teplota [°C]: 87
Hmotnost ( v kg ): 0,053
Doplňující výrobek/info 2: s tesnicim krouzkem
Zobraz všechny vlastnosti Dbejte servisnich informaci: ✓
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 247 Kč
otevírací teplota [°C]: 92
roura, potrubí - ? (v mm): 48
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
Zobraz všechny vlastnosti
Zboží není dostupné