Málokdy se stává, že by termostat neotvřel po dosažení předepsané teploty motoru. V takovém případě dochází k přehřívání až vyvaření chladící kapaliny. Chladič vody přitom zůstává studený. Jedná se ale o vyjímečný jev, kdy většinou je na vině vadné těsnění hlavy motoru. Nejčastější závadou je, že termostat zůstane trvale otevřen. V takovém případě chladící kapalina proudí chladičem i u studeného motoru. Následně pak motoru trvá neúměrně dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu a při jízdě například z kopce může teplota opět klesat. Pokud se vám tento problém děje, tak se s největší pravděpodobností jedná o tento díl.
Termostat pro VW TIGUAN VAN (5N_), 2.0 TDI (5N1, 5N2) (1968ccm/103kW/140HP)
Cena s DPH: 781 Kč
typ karoserie: s krytem
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s tesnenim
otevírací teplota [°C]: 87
Zobraz všechny vlastnosti
Skladem (DS)
? Když teď objednám, tak zboží dostanu:
PPL kurýrní služba | pátek 3.5.2024 |
---|---|
GLS kurýrní služba | pátek 3.5.2024 |
Osobní odběr | čtvrtek 2.5.2024 po 10:00 hod |
Cena s DPH: 440 Kč
otevírací teplota [°C]: 75
Hmotnost ( v kg ): 0,063
TECDOC-číslo motoru: 23178
Zobraz všechny vlastnosti převodovka typ: pro 7mi stupnovou automatickou prevodovku
oddělení bloku: ✓
Zboží není dostupné
Cena s DPH: 455 Kč
otevírací teplota [°C]: 87
Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s těsněním
Zboží není dostupné